tirsdag den 15. maj 2018

Blog - del 3.  
           
Løst problemstilling
_________________________________________________________________________________________________
Indhold - Drivkraft - Samspil OG Feedup - feedback - feed forward


Differentiering og transfer

  • Elevernes uddannelse foregår i deres praktikbutik og med deres egen virkelighed' og dagligdag. De kan forholde sig til det omkringliggende.
  • Realistiske og nærliggende problemstillinger dukker op og giver mening..
  • Platformen har alt - til gentagelse og egen'måling for opsamling af evt. teorier.


    Motivation og engagement
    • Forløbet udvides fra1 uge til 1 mdr. hvor eleverne kan 'slå til' når de har tid og det passer ind i programmet.
    • Et naturligt interessefelt for den enkelte - motiverer lysten til at drive værket..
    • synlige læringsmål - der kan feedup - feedback og feed forwardes på



    Fremadrettet brug af løsningen:
    • i min daglige praksis... 
    • sprede idéen til mine kolleger...
    • det er den vej det hele går nu - med den digitale udvikling.







    Ingen kommentarer:

    Send en kommentar

    Blog - del 3.               Løst problemstilling ___________________________________________________________________________________...